Thursday, December 19, 2013

ყიფიანი და ილია

1.პროექტის სახელწოდება -დიმიტრი ყიფიანი და ილია ჭავჭავაძე;
2.პროექტის მთავარი იდეა -ორი დიდი მოღვაწის ურთიერთობისა და მათი ერთობლივი საქმიანობის გამოკვეთა;მათი ღვაწლის მნიშვნელობა თანამედროვე ეპოქისათვის;
3.პროექტის აქტუალობა -ამ ორმა მოღვაწემ თანამოაზრეებთან ერთად თეორიული საფუძველი ჩაუყარა საქართველოს რესპუბლიკას,ამიტომაც მათი საქმიანობისა თუ რჩევის გათვალისწინება უაღრესად აქტუალურია ერის სახელმწიფოებრივი აზროვნების ჩამოყალიბებისთვის;
4.პროექტის მიზნები -მოსწავლეებს განუვითარდებათ კვლევისა და კომუნიკაციის,წერის უნარ-ჩვევები,შემოქმედებითობა;
5.მონაწილეთა ასაკი-14
6.ხანგრძლივობა - ორი თვე
7.მოსალოდნელი შედეგები -მოიძიებენ მასალებს ყიფიანისა და ჭავჭავაძის შესახებ და ჩაიწერენ ინტერვიუებს,გამოაქვეყნებენ ბლოგზე,ინფორმაციებს ბუკლეტებზე გადაიტანენ Word-ის საშუალებით და მოსახლეობას დაურიგებენ, გამოიმუშავებენ წერის უნარ-ჩვევას; Pover Point-ის საშუალებით აკრეფენ სლაიდებს.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები -წიგნები,კომპიუტერი,ფურცლები,მარკერები, ინტერნეტი
9.პროექტის მსვლელობა/ძირითადი აქტივობები/
.ჯგუფების შექმნა, ყველა მოსწავლის ჩართვა და დავალებათა განაწილება;
.პირველმა ჯგუფმა უნდა მოიძიოს დიმიტრი ყიფიანის შესახებ ბიოგრაფიული მასალა;ჩაწეროს ინტერვიუები ქვიშხეთის მოსახლეობისა და ყიფიანის სახელობის მუზეუმისა და,ამავდროულად,ხაშურის მუზეუმის თანამშრომლებისაგან;
გ.მეორე ჯგუფმა ილიას ბიოგრაფია უნდა შეისწავლოს წიგნებისა თუ ინტერნეტის საშუალებით;
.მესამემ იმუშაოს მათს ურთიერთობაზე;
ე.მეოთხე ჯგუფმა მოიძიოს მეცხრამეტე საუკუნის მოაზროვნეთა შეხედულებები  რესპუბლიკის შესახებ და დაუკავშიროს ორი დიდი მოღვაწის ნააზრევსა და მათს სახელმწიფოებრივ ქმედებას;
.დიმიტრი ყიფიანისა და ილია ჭავჭავაძის სახლ-მუზეუმების ნახვა;
.მიმოწერა და შეხვედრა ცნობილ პროფესორსა და ლიტერატურათმცოდნესთან, ბატონ როსტომ ჩხეიძესთან;
10.საგნებთან,ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი -ქართული-ქართ. IX. 1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს  სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე. ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.
ქართ. IX. 10. მოსწავლეს შეუძლია დეტალური ინფორმაციის, განსხვავე-ბული თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა.
ისტორია-ისტ.IX.2.  მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზს სხვადასხვა ისტორიული ეპოქის საქართველოში ეკონომიკური ურთიერთობების განვითარება.
ისტ.IX.3. მოსწავლეს შეუძლია დახასიათოს ქართული სახელმწიფო მმართველობითსტრუქტურები.



11.პროექტის ხელმძღვანელი -ნინო რობაქიძე,ფატმან კურტანიძე
12.ხელმძღვანელის ელ/ფოსტა -patikurtanidze@gmail.com




No comments:

Post a Comment